Klif. Otwarty na Trójmiasto.
Nowa kampania Galerii Klif

01.03.2019 Aktualności

Start sezonu wiosna-lato 2019 to świetna okazja, by zaprezentować nową kampanię promującą otwartość i budowanie wspólnych relacji.

Na rozpoczęcie nowego sezonu Galeria Klif zrealizowała przy współpracy z markami obecnymi w galerii dwie sesje zdjęciowe – wizerunkową i lookbookową.
Sesja wizerunkowa jest utrzymana w dotychczasowej czarno-białej kolorystyce, która wyróżnia Klif spośród innych galerii handlowych.
Tym razem twórcy sesji zdecydowali się pokazać piękno poprzez emocje towarzyszące prawdziwym, spontanicznym relacjom kobiecym, pozostając jednocześnie w konwencji fotografii modowej.
Kampania pozwoliła uchwycić, to co jest bliskie codzienności: radość czekania na nowe kolekcje, ochotę na świętowanie różnych okazji, wspólne spotkania. Nowe podejście to działanie w kierunku zmiany postrzegania Galerii Klif, który otwiera się na różne grupy ludzi, nie buduje dystansu, zaprasza ich do odwiedzania tego wyjątkowego miejsca.