Dolce&Gabbana
Po latach faworyzowania nastoletnich modelek o urodzie nimfetek (która i tak poprawiana była w Photoshopie), projektanci zachłysnęli się pięknem kobiet z krwi i kości, w różnym wieku, nawet tych bardzo leciwych. I to właśnie ich nieodparty urok zapragnęli uchwycić na zdjęciach promujących swoje wyjątkowe kolekcje. Alber Elbaz – główny kreator Lanvin przed obiektywem słynnego fotografa mody Stevena Meisela (współpracującego m.in. z „Vogue”) postawił ludzi w różnym wieku i o różnych charakterach. Był zachwycony efektem! Dzięki odmiennym osobowościom i własnemu stylowi każdej z osób, ubrania zyskiwały nową jakość. I o to przecież chodzi!
Lanvin
Także duet włoskich projektantów Domenico Dolce i Stefano Gabbana postawili na charyzmę i kobiecość. Do kampanii zaangażowali pełną seksapilu Monicę Bellucci sfotografowaną w wirze prawdziwego życia – obfitującego w radosne fiesty, spotkania z różnorodnymi ludźmi, pełnego prostych przyjemności.
Dolce&Gabbana
Modelką została także Iris Apfel – ponad 90-letnia bizneswoman, filantrop i historyczka sztuki, której barwny, wzorzysty, oryginalny styl obfitujący w dodatki i akcenty retro uczynił ją jedną z ikon mody. Była projektantka wnętrz Białego Domu wzięła udział w spektakularnej sesji dla magazynu „Dazed&Confused” i pojawiła się na jego okładce. Jak wyszło? Oceńcie same.
„Dazed&Confused”